ÇÖZÜMLERİMİZ

Satın Alma Yönetimi

Satın alma yönetimi, teklif sürecinden başlayarak, satın almanın tüm süreçlerini takip ederek, siparişleri tam zamanında karşılayabilmek, stok ihtiyaçlarınızı önceden belirlemek, operasyon risk kontrolünü en etkin biçimde çalıştırabilmek, stok tutma maliyetlerinizi minimize edip, anlık kar zarar analizlerinizi en iyi şekilde yapabilme amacına hizmet eder.

Satınalma Yönetim Fonsiyonları
  • Teklif noktasından başlayarak satın alma işlemlerinin yapılmasıyla İşletmelerin operasyonlarını daha verimli ve etkin bir şekilde yönetebilmelerini sağlamak.
  • Firma iş akışına göre onay mekanizmaları oluşturarak, firma içi denetimi etkin hale getirmek.
  • Saha bazına yayılmış güvenlik kurgusu ile belirlenmiş yetkiler çerçevesinde hareket sağlamak.
  • Fiyat ıskonto promosyon şablonları ile alım sözleşmeleri, sisteme girildiğinde, bilginin sipariş irsaliye ve fatura ya otomatik aktarılması şamalarında kullanılacak hale getirilerek kullanıcının verimliliğini arttırmak ve hata payını sıfırlamak.
  • Rezervasyon modülleri kanalı ile müşteriye verilen ürünün ayrılmasını sağlayarak müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmak.

Satınalma Yönetim Modülleri
  • Teklif
  • Sipariş
  • Onaylı Sipariş
  • Sipariş Rezervasyon
  • İrsaliye
  • Fatura
  • İade İrsaliyesi
  • Alımdan Kesilen Fiyat Farkı Faturası
  • Alımdan Alınan Fiyat Farkı Faturası
  • Alım Fiyatları Şablonu
  • Alım İskontoları Şablonu
  • Alım Promosyon Şablonu