ÇÖZÜMLERİMİZ

Müşteri İlkeleri Yönetimi (CRM)

“CPM MASTER ERP” Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) esas olarak şirketinizin pazarlama, satış ve satış sonrası servis & destek operasyonlarını çokdaha verimli kılacak yöntemleri uygulamanızı sağlayacak ve bu konuda yol gösterici olacak şekilde tasarlanmıştır.

Pazarlama aktivitelerinizin etkinliğini en üst düzeye taşımak, yeni müşteri kazanmaya yönelik faaliyetlerinizi organize etmek ve mevcut müşterilerinizle ilişkilerinizi güçlendirmek için gerekli olan sistemi kullanımınıza sunar.

Pazarlama aktivitelerinde kullandığınız kaynakların analizi, planlanması, geliştirilmesi, uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilmesi ile pazarlama operasyonunu verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Potansiyel müşterilerinizin ticari ve iletişim bilgilerini, statüsünü, sektör, bölge ve daha birçok kritere göre sınıflandırılması, vb. verilerin takip edilmesini sağlar./p>

Rakip ürünlerle ilgili olarak ihtiyaç duydukları her türlü bilgiyi takip etmelerini sağlar.

Müşteri ve/veya Potansiyel müşteriler için yapılan aktiviteler (ziyaret, telefon, teklif vb), Aktivitelerin sonuçlandırılması ( tamamlandı, devam ediyor, ertelendi vb.),

Gerek cari kart gerekse tüm evraklarda (teklif sipariş, vb.) risk durumuna ulaşılabilmesi her noktada finansal analizlere ulaşılabilmesi.

Yetkilendirme ile yapılan iskontoların onay sürecinden geçişini sağlayabilirsiniz.

Müşteri teklifleri ve teklif durumlarının takibini sağlar.

Teklif noktasında alternatif mal kodları ve stok miktarlarının görebilir, firma için özel kontrollerin geliştirebilirsiniz.

Sistem üzerinde CRM ile ilişkilendirilen tüm evrak işlemlerini CRM Aktivitesi olarak takip edebilmenize olanak sağlar.

Bulunduğunuz evrakta oluşturduğunuz Fırsata ait tüm süreçleri ve aktiviteleri takip edebilirsiniz.

Her ürün için istenilen tipteki (PDF, E-mail, resim, Word, Excel, PowerPoint vb.) dokümanları ilişkilendirmek ve saklamak olanağı vardır. Satış temsilcileri ihtiyaç duydukları bu dokümanlara anında ulaşabilirler.